Market Research

2200000
12
300

Innovative løsninger, international tilstedeværelse og et stort antal paneldeltagere til indsamling og håndtering af jeres undersøgelsesdata

12 EUROPÆISKE KONTORER

Projektteam i Paris, Berlin, Köln, London, Milano, Madrid, Leuven, København, Odense, Stockholm og Helsinki

INNOVATIV TECHNOLOGI

En sofistikeret multi-channel datahåndteringsplatform (Data Management Platform), der gør det muligt at harmonisere, fortolke og administrere indsamlede undersøgelsesdata

2,2 MIO. PANELISTER

Mere end 2,2 millioner aktive online panellister i 12 europæiske lande og et netværk af partnere, der når panellister over hele verden

GDPR

Næsten 15 års erfaring inden for paneler og kvalitetsstyring og i overensstemmelse med kvalitetsstandarderne defineret af markedsanalyser

I EUROPA OG HELE VERDEN

Over 2,2 millioner aktive online panellister i 12 europæiske lande og et netværk af partnere, der når panellister over hele verden.

Frankrig

750.000 panelister
maximiles.com

UK

450.000 panelister
maximiles.co.uk

SCHWEIZ

50.000 panelister
meinungsplatz.ch

Østrig

30.000 panelister
meinungsplatz.at

Tyskland

250.000 panelister
meinungsplatz.de

Italien

150.000 panelister
maximiles.it
clubnuoveidee.it

Sverige

90.000 panelister
m3panel.se

Finland

80.000 panelister
m3panel.fi

Spanien

110.000 panelister
maximiles.es

Belgien

150.000 panelister
ivoxpanel.be

Danmark

90.000 panelister
m3panel.dk

Norge

50.000 panelister
m3panel.no

PANELBOOK

Fra Sample Only til Field Service

Fra Sample Only til Field Service

Takket være vores fleksible og effektive værktøjer designet og udviklet af vores tekniske team her hos Bilendi kan vi tilbyde en bred vifte af ydelser, fra planlægning af undersøgelser og hosting, til færdiggørelse af udvalgte data. Projektlederen på jeres projekt vil sidde i en af vores 12 afdelinger i Europa og guide jer igennem alle udfordringer med databehandling, oversættelse og kodning.

Se demo

Passiv datamåling

Passiv datamåling

Bilendi har en Digital Audience Solution, som kombinerer virksomhedens teknologi og navnebeskyttede Access Panel med henblik på at måle effekten af digitale markedsføringstiltag. Dette værktøj giver dig mulighed for at:

  • holde øje med målgruppen for en given digital kampagne og måle dens rækkevidde (demografisk rapportering: selvrapporterede og målrettede data; display-rapportering: udprint, URL'er, antal tilbagevendende kunder, dato/tidspunkt for eksponering, anvendt udstyr osv)
  • måle virkningen af salg i butik og salg baseret på online trafik
  • lave forudgående og opfølgende tests for at sammenligne eksponerede og ikke-eksponerede målgrupper til mediekampagnen

Vores værktøj til effektmåling af online markedsføring er baseret på en navnebeskyttet teknologi, som findes i flere formater (statisk og video), og som kan følge over 900.000 paneldeltagere i Europa (Frankrig, Storbritannien, Italien, Spanien, Tyskland, Østrig og Schweiz).

LÆR MERE

REKRUTTERING AF FÆLLESSKABER

REKRUTTERING AF FÆLLESSKABER

Med vores lange erfaring med rekruttering af paneldeltagere kan vi hos Bilendi tilbyde vores kunder ekspertise inden for organisering af online fællesskaber. Hos Bilendi bruger vi vores netværk af udgivere til at rekruttere højt kvalificerere paneldeltagere, der skal melde sig til aktivt og bekræfte tilmeldingen, og som vi vælger ud fra kilder, som vi har gennemprøvet og bruger dagligt.

Daglig support til jeres projekt
Vores dedikerede rektutterings-team vil støtte jer i hele projektet fra indledende henvendelse til den endelige færdiggørelse. Vi hjælper jer med at udarbejde en overskuelig og helstøbt kommunikationsplan med en optimeret tilmeldingsformular.

Høj grad af ekspertise
Hos Blendi har vi i over 15 år rekrutteret paneldeltagere til at dække både egne og kunders behov. Vi kender jeres udfordringer og jeres nøgletal og ved, hvilke tiltag det er bedst at sætte i gang.

LÆR MERE

BILENDI INTERACTIVE SOLUTIONS

Med Bilendis teknologiske løsninger får du mulighed for at producere interaktive, digitale, indholdsrige platforme til hjælp til undersøgelse af dataindsamling.
Med Bilendi Interactive Solitions får du mulighed for at henvende dig til panelisterne via computere, tabletter og mobil, uanset om du ønsker at kontakte dine kunder eller besøgende på din hjemmeside.

Bilendi Interactive Brainstorming
En platform, der gør det muligt for et fællesskab at interagere med en enhed på et givet tema. For eksempel kan et samfund af borgere interagere med deres kommune via en digital platform for at fremsætte forbedringer og ændringer i deres nærmiljø.

Bilendi Interactive Survey
Med Bilendi Interactive Survey indsamler vi undersøgelsesdata ved at kvalificere og interviewe personer på digitale platforme. Enkeltpersoner kan sammenligne sig med et referencesystem (foreløbig undersøgelse udført på en repræsentativ stikprøve eller med bestemte personer) og opnå en realtidsrapport. Dette kan deles på sociale netværk, hvilket giver stærk støtte fra deltagerne og øget dækning til undersøgelsen.

LÆR MERE

Mobile løsninger

Bilendi tilbyder mobile løsninger, der er skræddersyet til markedsundersøgelser.

Mobile paneler
Vi kan også opfylde dine ønsker om specifikke paneler på mobil, som vi vil rekruttere panellister til, for eksempel:

  • Fokus grupper
  • Mystery shoppere
  • Communities
  • Downloads af browser plug-ins og mobile applikationer

Mobil forbrugsdagbog
En forbrugsdagbog, der er 100% mobil, fleksibel, innovativ og tilpasset til smartphone og tablet.

Vi har udviklet en mobilapplikation (iOS og Android), der giver detaljeret feedback om brugen af varer og tjenesteydelser. Den samler en lang række kvalitative og kvantitative oplysninger i realtid:

  • Personlige emner (skønhed, mellemmåltider, sundhed, etc.)
  • Paneldeltagers baggrundsvariable
  • Tidsangivelse (dato og klokkeslæt)
  • Indsamling af offline og online reaktioner
  • Indsamling af billeder, samt QR og 2D kode scanninger
  • Tekstbokse til åbne besvarelser og brugerkommentarer

Ad hoc-løsninger
Vi er i stand til at udvikle mobile løsninger til Omnichannel dataindsamling, som er tilpasset dine behov:

  • Offline: f.eks. på salgssteder
  • Online: Web og mobil
  • GPS lokalisering
  • iPhone og Android
LÆR MERE

HØJT KVALIFICEREDE PANELDELTAGERE

Bilendi har næsten 15 års erfaring med at håndtere undersøgelsespaneler efter de højeste standarder for markedsundersøgelser. Vi følger anbefalingerne fra ESOMAR, og alle vores paneler er resultatet af aktiv tilmelding med dobbelt bekræftelse, rekruttering fra flere kilder, tilfredshedsundersøgelser, regelmæssig udlugning af lister samt undersøgelser, der alene finder sted efter invitation.

Profillering

Bilendi anvender mere end 300 baggrundsvariable for at opfylde specifikke målgrupper. Vores profiler omfatter følgende kriterier:

Special paneler

Vi har specielle paneler til rådighed for analyser målrettet specielle målgrupper. Det drejer sig f.eks. om:

Mødre med børn
Mødre med børn
IT-beslutningstagere
IT-beslutningstagere
B2B
B2B
Seniorer
Seniorer
Bilmærker
Bilmærker
Rygere
Rygere
Helbred
Helbred
Husdyr
Husdyr
LÆR MERE

BILENDI HEALTHCARE PANEL

Et panel af europæiske patienter
Bilendi bruger innovative løsninger og avancerede teknologier til at indsamle de data, du har brug for til dine medicinske undersøgelser.

Vores højt profilerede paneler giver os mulighed for at interviewe vanskeligt tilgængelige patienter. Vi leverer 2,2 millioner panellister på tværs af 11 europæiske lande, herunder Frankrig, Italien, Spanien, Storbritannien, Tyskland, Østrig, Schweiz, Danmark, Finland, Norge og Sverige.

Diverse helbredsmæssige spørgsmål

  • ADD (Attention deficit disorder)
  • ADHD (Attention deficit hyperactivity disorder)
  • Akne
  • Allergier
  • Artrose
  • Astma
  • Byld i maven
  • Colitis ulcerosa
  • Depression
  • Diabetes mellitus Type 1 (sukkersyge)
  • Diabetes mellitus Type 2 (sukkersyge)
  • Erektil dysfunktion
  • For lavt blodtryk (hypotoni)
  • Forhøjet blodtryk (hypertension/ hypertoni)
  • Forstoppelse
  • Halsbrand (regelmæssigt)
  • Herpessygdomme (inkl. herpes i ansigtet)
  • HIV/AIDS
  • Hjerteinfarkt
  • Hyperkolesterolæmi (for højt kolesterolspejl)
  • Høretab
  • Hårtab/ skaldethed
  • Inkontinens
  • Irriteret tyktarm, spastisk kolon
  • Kroniske obstruktive lungesygdomme (KOL)
  • Kroniske rygsmerter
  • Kræft (brystkræft, lungekræft etc.)
  • Migræne
  • Morbus Crohn
  • MS (Multipel Sklerose)
  • Oppustethed
  • Osteoporose (abnorm knogleskørhed)
  • Overvægt (Adipositas)
  • Psoriasis
  • Psykose
  • Rheumatisme
  • Rheumatoid arthritis
  • Slagtilfælde
  • Spiseforstyrrelser/undervægt (anorexi, bulimi)
  • Sterilitet/ ufrugtbarhed
  • Svampesygdom
  • Søvnløshed/søvnforstyrrelser
  • Øjensygdom (glaukom, keratoconus etc.)
  • Etc.
LÆR MERE

Kvalitetskodeks

Bilendi har mere end 15 års erfaring inden for markedsanalyse og står for høj panel- og servicekvalitet, som kommer til udtryk gennem samarbejde med et stort antal markedsanalyseinstitutter, konsulentvirksomheder, bureauer og universiteter i hele verden.

  • Double Opt-In registrering
  • Kontinuerlig rekruttering af nye panelister
  • Mangfoldige kilder til rekruttering
  • Tilfredshedsundersøgelser og systematisk vedligeholdelse af paneler
  • Undersøgelser, der udelukkende sendes til vore panelister
  • Support til vore panelister gennem vores support team (pr. telefon og e-mail)
  • Profiler med over 300 baggrundsvariable
  • Vores platforme hostes i EU på vore egne sikrede og servicerede servere

Bilendi efterlever de af markedsanalysebranchens definerede kvalitetsnormer og principperne fra de europæiske fagforbund.

KONTAKT OS
Syntec
DGOF
ESOMAR
ASSIRM
BVM
CUBE
IAB
insight analytics
MRS
institute member
SMIF
SMLT
swedish insighters
TCF